mandag den 11. juni 2012

der er liv i mig.


heej derude! i'm not dead! ... ;)

nu er det et år siden jeg har blogget sidst, så tænkte jeg ville gå igang igen..
ja, men mode har jeg ikke tænkt mig at blogge om, ej heller foto challenge-noget, næh.. hvad så? tænker I sikkert? det bliver nok primært om rejser, og hvad der ellers lige rør sig ude i verden - så som politik og ting i hverdagen, der gør mig glad.. :)

fx her igår var jeg sammen med nogle af mine bedste venner casper, martin og maria.. vi så film og så legede Casper og Maria med billeder (mens jeg sov, eller noget), ps. de er smukke. modellos, jaja ;)

 så ville lige poste et billede af Maria, hun lige har fået taget .. af Casper. se selv her, er hun ikke smuk?.. og et af mig og Casper, vi leger lige at der også var et af Martin, Casper har ikke noget billede af ham på sin computer´.. vi har ikke glemt dig Martin :)



- nå men det var alt for nu.. ved ikke lige hvornår jeg skriver igen.. bliver nok i sommerferien.. gæt hvad jeg skal der :D ja, det er rigtigt. jeg skal selvfølgelig på Rooooskilde, det bliver vildt! og til Budapest med min familie og måske på politiks sommerlejr, så der er masser af tage fat i.
I må holde jer muntre så længe manner! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar