tirsdag den 19. juni 2012

at være ung i Næstved!

hey derude. så er jeg sgu på den igen. :D

jeg skriver, fordi netop i dag har jeg og min veninde Simone Sørensen sammen med vores kampagneledere inde fra KBH fået vores artikel i Næstved Bladet om at være ung i Næstved. vi har over længere tid kørt en kampagne, hvor vi ville sætte fokus på, hvor mange der bliver i Næstved og hvor mange, der flytter. Tallet er desværre sådan, at hver 4 på gymnasiet vil flytte, efter endt studentereksamen i Næstved og det er jo et problem, for så dør bylivet jo lidt..

Så vi har sendt spørgeskemaer rundt på gymnasiet og hørt, hvorfor folk vil flytte og hvad der evt kunne få dem til at blive - hvad der kunne gøre byen mere attraktiv samt interviewet meningsdannere, som er med i artiklen. her kan i læse artiklen http://np.netpublicator.com/netpublication/n06405742

formålet med den er at gøre politikerne opmærksomme problemet, så der kan blive gjort noget ved det!

jeg gør det her, for at gøre en forskel, fordi jeg selv er ung i Næstved!

håber i vil kunne lide den og kom endelig med kommentarer herinde! :)

god sommer, xx, And :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar